- Denne begivenhed er allerede afholdt.
12. december 2025 kl. 16:00

Borgerforeningen inviterer til en hyggelig eftermiddag i gadekæret.

Der vil bliver serveret glögg og æbleskiver samt varm kakao til børn og barnlige sjæle.
Håber vi ses til en hyggelig eftermiddag hvor vi kan ønske hinanden en glædelig jul.

