23. juni kl. 16:00 - 20:00

Helt som vi plejer afholdes Sankt Hans i år ved Gadekæret i et samarbejde mellem Idrætsforeningen, Krabben på Gregers Krabbe og Borgerforeningen.
Der vil som de foregående år være salg af programmer, sodavand, kage, kaffe, øl mv.
Årets båltaler er Katrine Krogh Madsen fra Suldrup, valgt til byrådet i Rebild Kommune for de Konservative.
16:00 Boden åbner – igen i år med selvbetjening
17:00 Gasgrillerne er klar til eget medbragt mad.
18:15 Trækning af sponsorgaver
18:45 Båltaler – Katrine Krogh Madsen
19:15 Fakkeloptog
19:30 Midsommervise fællessang

Sankthans i gadekæret

